Scan-kap´en - Nyhedsbrevet for Scan-kap 99 klubben.

Image00015Scan-kap´en  udkommer 2-4 gange om året.

Nyhedsbrevet indeholder referater, kommentarer, oplysninger, trimfiduser, annoncer og alle officielle meddelelser til klubbens medlemmer. Som medlem af klubben får man nyhedsbrevet tilsendt på mail.

Hvis man som gast eller interesseret ønsker nyhedsbrevet tilsendt, kan man melde sig ind i Scan-kap 99 som gaste eller støttemedlem (Se under hvorfor være medlem

Artikler, fortællinger, billeder og andet af interesse for medlemmerne, modtages meget gerne. Send det venligst til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.af Scan-kap'en.

Se nyhedsbrevene her.